Zwroty i reklamacje

Darmowe zwroty są realizowane przez naszego partnera, firmę DHL. Masz na to 30 dni od momentu zakupionego towaru. Ustalenie sposobu nadania przesyłki odbywa się bezpośrednio na stronie DHL Polska (https://dhl24.com.pl/zwroty). Naklej etykietę zwrotną (dołączona do paczki) na przesyłkę i wybierz jedną z opcji zwrotu. UWAGA: Naklej na paczkę tylko jedną etykietę.

1) Nadaj paczkę w punkcie DHL Parcel
Sieć punktów DHL Parcel to ponad 10000 punktów nadania i odbioru, w skład których wchodzą m.in.: stacje benzynowe, sklepy i
salony prasowe. Strategicznymi partnerami DHL Parcel są Żabka, Inmedio, Relay, 1minute, Biedronka, Shell, Kaufland, ABC
czynne do późnych godzin, a część w weekendy. Umożliwiają szybkie i wygodne nadanie zwrotu kiedy chcesz.

LUB

2) Umów kuriera po odbiór paczki
Termin odbioru przesyłki ustalisz bezpośrednio na stronie https://dhl24.com.pl/zwroty . Następnie: wprowadź w wymagane pole 11-
cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej i kliknij ‘Zwróć paczkę’

Do zwracanego towaru prosimy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, oraz dokument zakupu o ile nie zostały wysłane
drogą elektroniczną. Jeśli towar jest w oryginalnym opakowaniu zwrot w pełnej kwocie zostanie dokonany w sposób i w formie
takiej, w jakiej dokonana została płatność przez konsumenta, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta
o odstąpieniu od umowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl