Zwroty i reklamacje

Darmowe zwroty są realizowane przez naszego partnera, firmę DHL. Masz na to 30 dni od momentu zakupu. Ustalenie sposobu nadania przesyłki odbywa się bezpośrednio na stronie DHL Polska (https://dhl24.com.pl/zwroty). Naklej etykietę zwrotną (dołączona do paczki) na przesyłkę i wybierz jedną z opcji zwrotu. UWAGA: Naklej na paczkę tylko jedną etykietę.

1) Nadaj paczkę w punkcie DHL Parcel
Sieć punktów DHL Parcel to ponad 10,000 punktów nadania i odbioru, w skład których wchodzą m.in.: stacje benzynowe, sklepy i
salony prasowe. Strategicznymi partnerami DHL Parcel są Żabka, Inmedio, Relay, 1minute, Biedronka, Shell, Kaufland, ABC
czynne do późnych godzin, a część w weekendy. Umożliwiają szybkie i wygodne nadanie zwrotu kiedy chcesz.

LUB

2) Umów kuriera po odbiór paczki
Termin odbioru przesyłki ustalisz bezpośrednio na stronie https://dhl24.com.pl/zwroty . Następnie: wprowadź w wymagane pole 11-
cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej i kliknij ‘Zwróć paczkę’

Do zwracanego towaru prosimy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w którym należy wpisać ilość zwracanego towaru, oraz dokument zakupu o ile nie zostały wysłane drogą elektroniczną. Jeśli towar jest w oryginalnym opakowaniu zwrot w pełnej kwocie zostanie dokonany w sposób i w formie
takiej, w jakiej dokonana została płatność przez konsumenta, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta
o odstąpieniu od umowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl